Politieberichten district Maastricht

Datum nieuwsfeit: 24-11-2001
Bron: Politie Limburg-Zuid

Korps: Limburg-Zuid, plaats: Maastricht 24-11-2001 Politieberichten district Maastricht (HP 14.30 uur) Zaterdag 24 november 2001

Maastricht, rijden onder invloed:
Een 33 jarige inwoner van Maastricht is zaterdagmorgen 24 november 2001 door de Koninklijke Marechaussee aangehouden wegens het rijden onder invloed in een personenauto.
De bemanning van een patrouilleauto van de Koninklijke Marechaussee zag zaterdagmorgen omstreeks 03.35 uur een personenauto over de Pieterstraat te Maastricht rijden. Na een stopteken werd de bestuurder aan een controle onderworpen. Bij het eerste contact met de bestuurder bleek hij naar alcohol te ruiken. De bestuurder werd daarop aangehouden en voor onderzoek ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen