Politieberichten district Heerlen

Datum nieuwsfeit: 25-11-2001
Bron: Politie Limburg-Zuid

Korps: Limburg-Zuid, plaats: Maastricht 25-11-2001 Politieberichten district Heerlen (HP 14.10 uur) Zondag 25 november 2001

Heerlen, winkelinbraak:
Een 22 jarige inwoner van Heerlen is zaterdag 24 november 2001 door de politie aangehouden nadat deze in de nacht van vrijdag op zaterdag een inbraak had gepleegd in een grootwinkelbedrijf aan de Promenade te Heerlen.
De inbreker gooide zaterdagmorgen omstreeks 07.30 uur met een trottoirtegel een toegangsdeur van het grootwinkelbedrijf kapot en ging daarna door de ontstane opening het winkelbedrijf binnen. Het aanwezige alarm registreerde de inbraak en van de dief werden video-opnames gemaakt. De winkeldief ontvreemde enkele ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen