HCC Dagen 2001 succesvol ondanks treinenprobleem

Datum nieuwsfeit: 26-11-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

De HCC Dagen 2001, een groot succes ondanks treinenprobleem.

Utrecht 26 november 2001 - Zondag sloten om 17 uur de deuren van de Jaarbeurs te Utrecht. Ook dit jaar kan er met plezier teruggekeken worden op een zeer succesvol verloop van de HCC Dagen.

Enige minpunt was het probleem met de treinverbindingen tussen o.a. Amsterdam en Utrecht op zaterdag, waardoor duizenden geïnteresseerden een aanzienlijke vertraging hadden en soms zelfs de beurs niet konden bereiken.

Nu de laatste bezoeker is vertrokken kunnen de 6 Jaarbeurshallen weer worden opgeruimd. Met 4,5 kilometer netwerkkabel, 350 commerciële deelnemers, 800 vrijwilligers en ruim 100.000 bezoekers behoren de HCC Dagen tot de top 3 van consumenten beurzen in Nederland.

Uit de eerste resultaten van het bezoekersonderzoek, blijkt dat de bezoeker de beurs positief weet te waarderen. De aangeboden informatie over huisautomatisering, Digitale Beeldbewerking, muziek en computer, Surf op Safe, Windows XP, het gaming event Best of Benelux en het aanbod aan stuntverkoop werden nadrukkelijk genoemd.

Opmerkelijk was de strijd tussen Microsoft (Windows XP) en Sun microsystems (Star Office 6.0) die de bezoekers beiden trakteerden op gratis producten.

De internetsite www.hccdagen.nl heeft in de afgelopen dagen ruim 100.000 bezoekers mogen verwelkomen.

De HCC Dagen zijn een initiatief van HCC, 's werelds grootste vereniging van computergebruikers met ruim 162.000 leden.
Voor meer info over de HCC Dagen 2001 kijk op www.hccdagen.nl en www.hccnet.nl.

De volgende HCC Dagen zullen plaatsvinden op 22, 23 en 24 november 2002.

Noot voor redacties