Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Nederlanders nog vrijwel onbekend met interactieve televisie

Datum nieuwsfeit: 26-11-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten
Ingezonden persbericht

Enthousiasme over diensten voor interactieve televisie,

'Onbekendheid is echter nog groot'

, 26-11-2001 -- Naarden, 27 november 2001 - Nederlanders zijn enthousiast over de diensten voor interactieve televisie. De voorkeur gaat met name uit naar de mogelijkheid om extra informatie te ontvangen bij televisieprogramma's, en de elektronische programmagids. Dat blijkt uit het onderzoek Interactieve Televisie dat is uitgevoerd door interactief marketing adviesbureau Bookmark en online-onderzoeksbureau Flycatcher Internet Research. Op het Smart Business Event 2001 zullen de resultaten van het onderzoek bekend gemaakt worden.

Ontevredenheid over huidig aanbod

Het mediagebruik van de Nederlanders ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie