Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Allergan kiest KANA voor verbetering klantenservice

Datum nieuwsfeit: 26-11-2001
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten

|----------------------------------------------------------| | Pharma-producent Allergan kiest KANA voor optimalisering | | van de customer service | |----------------------------------------------------------| E-mails worden twee keer sneller correct beantwoord dan voorheen
Lier, 11/26/2001

KANA (Nasdaq: KANA), marktleider van e-CRM-software, heeft bij Allergan KANA Response geïmplementeerd voor de wereldwijde ondersteuning van de ruim 30.000 klanten. Met KANA Response kan Allergan, een wereldmarktleider van gespecialiseerde farmaceutische producten, nu automatisch ruim 80% van ...
Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie