Winnaars HCC consumenten Awards bekend

Datum nieuwsfeit: 26-11-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Tijdens de HCC Dagen zijn voor het eerst de HCC consumenten Awards uitgereikt.
Bijna dagelijks worden we overspoeld met goed bedoelde ontwikkelingen op de consumenten computermarkt. Op het gebied van software en hardware voor de thuisgebruiker zijn ontwikkelaars en de diverse marketing afdelingen zich in het zweet aan het werken om software, hardware en de daarbij behorende marketingcampagnes te ontwikkelen.
Om het belang van deze ontwikkeling te benadrukken heeft HCC (de vereniging van computer gebruikers) besloten om een tweetal awards in het leven te roepen te weten; HCC Award Consumentensoftware en HCC Award Consumentenhardware.
De software ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen