Uitreiking 1ste Dibevo-Award aan Tweede-Kamerlid VVD-fractie

Datum nieuwsfeit: 26-11-2001
Bron: Vereniging Landelijke Organisatie Dibevo

Feestelijke uitreiking 1ste Dibevo-Award aan mevrouw J.F. Snijder-Hazelhoff, lid van de VVD-fractie in de Tweede Kamer.

Dibevo bestaat 65 jaar!

Op maandag 26 november a.s. viert de Vereniging Landelijke Organisatie Dibevo haar 65-jarig bestaan. De pers is van harte welkom op de receptie die na de (besloten) Algemene Ledenvergadering wordt gehouden.

Vanaf 1936 is Dibevo (Dieren benodigdheden en voeders) de landelijk opererende en onafhankelijke vakorganisatie voor de ondernemingen in de huisdierenbranche. Het ledenbestand van Dibevo omvat de fabrikanten van en groothandels in dierenbenodigdheden en voeders alsmede artikelen ten behoeve van hengelsport en visserij, de ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen