Macintosch Retail Group verwacht bescheiden nettowinst 2001

Bron: Ingezonden persbericht
Macintosh Retail Group

Persbericht

In juni 2001 werd door Macintosh Retail Group melding gemaakt van een aantal te nemen maatregelen teneinde de winstgevendheid structureel te verbeteren. Dit betrof de verkoop van de activiteiten in de kledingsector (Superconfex en Bentex), de sluiting van BelCompany Duitsland en de concentratie van Hoogenbosch op expansie in Nederland en uitbreiding van Manfield in Duitsland en dientengevolge de sluiting van de overige formules van Hoogenbosch in Belgie en Duitsland. De sluiting van de winkels van BelCompany in Duitsland en de overdracht van de huurrechten van de betreffende buitenlandse winkels van Hoogenbosch zijn inmiddels geeffectueerd.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen