Uitreiking Smart Business Awards

Ingezonden persbericht

Internet Society Nederland

Uit: Nieuwsbrief INSIDE ISOC Nederland september 2001

De vereniging voor internetminded professionals, beleidsmakers en doordenkers in Nederland. Wordt lid!

SMART BUSINESS AWARDS

Op dinsdag 27 november worden de Smart Business Awards uitgereikt tijdens het Smart Business Gala in de RAI. De Smart Business Awards zijn een initiatief van Media Development Europe en worden uitgereikt aan personen die opmerkelijke ICT oplossingen op succesvolle wijze hebben doorgevoerd in hun bedrijfsvoering. De Awards worden dit jaar uitgereikt in de categorieën Sales& Marketing, Procurement, Logistics, Finance en Human Resources Management. Tot en met 27 september kun je personen nomineren waarvan jij vind dat ze in aanmerking komen voor een Smart Business Award.

Meer informatie en reserveringen: www.smartbusiness.nl/exposanten/main_award.htm

(c) Deze nieuwsbrief is een uitgave van de vereniging Internet Society Nederland voor haar leden en geinteresseerden. Het verder verspreiden van deze nieuwsbrief is toegestaan. Aan deze nieuwsbrief kunnen geen rechten worden ontleend. De in deze nieuwsbrief opgenomen verwijzingen naar kortingen en voordelen zijn alleen van toepassing voor geregistreerde leden van de Internet Society Nederland. Medewerkers van participanten van de Internet Society Nederland kunnen zich via isoc.nl gratis laten registeren als lid, mits het aantal slots van deze participant toereikend is. Voor personen die niet aan een participant zijn verbonden kost het lidmaatschap 100 EURO/jaar.