Dode en gewonden bij verkeersongeval in Ambt Montfort

Datum nieuwsfeit: 27-11-2001
Bron: Politie Limburg-Noord

Politiebericht Venlo 27-11-2001
Mediabericht 27 november (09.30 uur)

AMBT MONTFORT Ernstig verkeersongeval

AMBT MONTFORT Bij een verkeersongeval op de Broekhorstweg is dinsdagmorgen een persoon overleden en zij twee personen ernstig gewond geraakt. De drie betrokkenen reden rond 07.10 uur samen in een auto vanuit Maria Hoop richting Ambt Montfort, toen de bestuurder door nog onbekende oorzaak de macht over het stuur is verloren. De auto is vervolgens tegen een boom tot stilstand gekomen. Een van de inzittenden is ter plaatse overleden. Eén gewonde is inmiddels uit het voertuig bevrijd, de andere betrokkene zit op dit moment (09.10 uur) nog bekneld. Een mobiel medisch team is onderweg om medische hulp te bieden. De persoonsgegevens van de slachtoffers zijn op dit moment nog niet bekend en zullen in een vervolgbericht worden gepubliceerd.