Grontmij lost parkeerproblemen in Poolse steden op

Datum nieuwsfeit: 27-11-2001
Bron: Grontmij NV
Grontmij

Grontmij NV

27-11-2001 - Grontmij lost parkeerproblemen in Poolse steden op

De laatste tien jaar heeft de welvaartsgroei in Polen geleid tot een flinke toename van het autobezit. Al rondrijdend merkten de Polen dat ze hun autos niet meer konden parkeren. Grontmij Real Estate International realiseert parkeergarages om de ergste nood te lenigen. Vaak in combinatie met straatparkeren.

Grontmij is onder meer actief in Torun om de parkeerproblemen aan te pakken. Torun is een historisch stadje met zon 200.000 inwoners. Om het authentieke karakter van de binnenstad te behouden, denken we aan een ondergrondse parkeergarage. Omdat alleen ondergronds parkeren te weinig geld oplevert om de benodigde investeringen te compenseren, combineren we de parkeergarage met betaald straatparkeren.

De Poolse tak van Grontmij Real Estate International werkt aan parkeerprojecten in Krakow, Torun en Poznan. Voor Warschau, Katowice en Lodz zijn offertes uitgebracht voor de realisering van distributiecentra.

Wilt u meer informatie?
Neem dan contact op met Hans van de Sanden van Grontmij Real Estate International, telefoon (0048) 6921 98151.