Man trapt ruit in te Amersfoort

Datum nieuwsfeit: 27-11-2001
Bron: Politie Utrecht

Korps: Utrecht, plaats: Utrecht 27-11-2001
Persbericht district Eemland zuid, 09.55 uur

Hennepkwekerij aangetroffen

AMERSFOORT- Op maandag 26 november werden na binnengekomen informatie verschillende hennepkwekerijen aangetroffen.

In een woning gelegen aan de Rembrandstraat werden in een schuurtje 160 planten aangetroffen. Onderzoek wees uit dat er illegaal stroom werd afgetapt. De planten en de bijbehorende professionele apparatuur werden vernietigd. De 34-jarige bewoner werd aangehouden en voor verhoor meegenomen naar het bureau.

In een woning aan de Fuchsiastraat werden 100 planten aangetroffen in een woning. De 27-jarige bewoner werd aangehouden en voor verhoor meegenomen naar het bureau. Ook deze planten werden vernietigd.

Man trapt ruit in

AMERSFOORT- Op dinsdagochtend werd omstreeks vier uur een 43-jarige man uit Amersfoort aangehouden nadat hij een ruit had vernield.

De man wilde een bedrijf (instelling) in gelegen aan de Utrechtseweg maar werd hier vanwege zijn gedrag niet toegelaten. De man werd hierop erg boos en schopte vervolgens een ruit in. De man werd door de politie aangehouden en ingesloten voor verhoor