Politieberichten district Maastricht

Datum nieuwsfeit: 27-11-2001
Bron: Politie Limburg-Zuid

Korps: Limburg-Zuid, plaats: Maastricht 27-11-2001 Politieberichten district Maastricht (HP 14.25 uur) Dinsdag 27 november 2001

Maastricht, rijden onder invloed:
Een 37 jarige inwoner van Maastricht is dinsdagmorgen 27 november 2001 door de politie bekeurd wegens het rijden onder invloed in een personenauto.
Omstreeks 00.35 uur controleerde de politie een bestuurder van een bestelbus die over de Clavareaustraat te Maastricht gereden had. Bij het eerste contact met de bestuurder bleek deze behoorlijk naar het gebruik van alcohol te ruiken, hetgeen een alcoholblaastest nog eens bevestigde. De bestuurder werd daarop meegenomen naar het politiebureau waar hij zijn medewerking ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen