Compaq StorageWorks marktleider op gebied diskopslag

Datum nieuwsfeit: 27-11-2001
Bron: Ingezonden persbericht

Compaq StorageWorks onbetwist marktleider op het gebied van diskopslag

IDC-rapport: Compaq nummer 1 wat betreft omzet, geleverde opslagcapaciteit en aantal geleverde units

Gouda, 27 november 2001 - Volgens een jaarlijks rapport van marktanalist IDC over de wereldwijde markt voor diskopslag, neemt Compaq in 2001 de eerste plaats in op de markt voor wereldwijde diskopslagsystemen (intern en extern). Compaq is EMC in dit kader voorbijgestreefd op het gebied van omzet, verkochte opslagcapaciteit en aantal geleverde units.

"In deze periode van economische teruggang nemen klanten hun inkoopbeslissingen op basis van maximaal rendement en de wens hun kosten te verlagen. ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen