Masterclasses CRM voor een klantgerichte organisatie

Datum nieuwsfeit: 28-11-2001
Bron: Ingezonden persbericht

Afzender: (schreurs@dir.nl)

Contactpersoon: Marco Schreurs

Masterclass CRM - De Klantgericht Organisatie

Datum: 28, 29 en 30 november 2001

Masterclass Customer Relationship Management
"De Klantgerichte Organisatie"

Voor Klantgerichte Ondernemers die merken dat losse vluchten in CRM niet voldoen!

Realiseer Klantgericht Denken binnen uw organisatie!

Menig businessconcept is de laatste jaren radicaal op z'n kop gezet. Van het stimuleren van de vraag, is het accent verschoven naar het bedienen van individuele klanten. Echter, het combineren van individuele klantwensen en de aanwezige fysieke, digitale en personele waardeketen, die vaak nog is ingesteld op mass-customisation, is moeilijk in de praktijk. Losse vluchten in CRM, accountmanagement en/ of e-commerce start-ups, opgestart door individuele entrepreneurs binnen de organisatie, werken dan ook veelal niet.

Om klanten beter te kunnen bedienen moeten een aantal fundamentele vragen eerst goed beantwoord zijn. Dat lijkt makkelijker dan dat het is in de praktijk. Welke vragen dat precies zijn, leert u tijdens deze Masterclass. Hoe u kunt helpen deze vragen voor uw onderneming te beantwoorden komt eveneens aan de orde. Daarmee legt u tijdens deze Masterclass het fundament voor een klantgerichte organisatie die u daadwerkelijk kunt realiseren.

Doel van deze Masterclass.
U krijgt de gelegenheid om de informatie die u krijgt aangereikt tijdens de Masterclass, te vertalen naar uw eigen onderneming. Door uw eigen doelstellingen en omstandigheden onder de loep te nemen, schept u tijdens deze Masterclass uw eigen kader voor uw eigen klantgerichte organisatie. Ook kunt u dit doen middels het mee-discussiëren over diverse praktijkvoorbeelden, die u later zelf vertaalt naar uw eigen plan van aanpak. De faculteit van deze Masterclass staat u met raad en daad ter zijde bij het uitwerken van deze vertaalslag.

Met bijdrage van diverse toonaangevende experts, zoals Grimbert Rost van Tonningen (Boardroom Consultant), Leslie McDermott (Director KLM Loyalty Management) en Prof. dr. Ton Kuijlen (Hoogleraar KUB en TIAS).

Uw investering in deze Masterclass bedraagt fl. 5.498,- exclusief BTW (¤ 2.495,-). Dit bedrag is inclusief het verblijf in Grand Hotel Huis ter Duin, alle maaltijden, tuition, boeken, case materiaal en de exclusieve lederen executive map. Ook uw lidmaatschap van Direction's 'e'lumni vereniging is hierbij inbegrepen.

Informatie voor de pers:
Organisator: Direction, Briefings for Business Leaders Contactpersoon: Marco Schreurs (Client Director)
Telefoonnummer: 035 - 603 79 79
e-mail: (schreurs@dir.nl) (onder andere voor het aanvragen van een programma brochure) website: www.dir.nl (of www.dir.nl/masterclasscrm.htm) Alliantiepartners van Direction: 4BB IT-Partners, C/TAC-Align, Novell, KPMG en Universiteit Nyenrode

Direction, Briefings for Business Leaders

Speenkruidstraat 43