Politieberichten district Maastricht

Datum nieuwsfeit: 28-11-2001
Bron: Politie Limburg-Zuid

Korps: Limburg-Zuid, plaats: Maastricht 28-11-2001 Politieberichten district Maastricht (HP 15.40 uur) Woensdag 28 november 2001

Maastricht, rijden onder invloed:
Een 19 jarige inwoner van het Belgische Heusden Zolder is woensdagmorgen 28 november 2001 door de politie bekeurd wegens het rijden onder invloed in een personenauto.
Een politiepatrouille stelde het alcoholgebruik van de bestuurder van een Belgische personenauto vast omstreeks 03.00 uur op de Markt te Maastricht. Bij het eerste contact bleek de bestuurder behoorlijk naar het gebruik van alcohol te ruiken hetgeen een alcoholblaastest nog een aantoonde. De bestuurder werd daarop meegenomen naar het politiebureau waar ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen