ISOC.NL Congres The Next Net

Ingezonden persbericht

Internet Society Nederland

Uit: Nieuwsbrief INSIDE ISOC Nederland september 2001

De vereniging voor internetminded professionals, beleidsmakers en doordenkers in Nederland. Wordt lid!

ISOC.NL CONGRES THE NEXT NET

Op 28 november organiseren wij het congres The Next Net met als gerenommeerde gastspreker de vader van het internet en oprichter van de Internet Society, Vint Cerf. The Next Net is een congres waarin ISOC.nl kijkt naar op handen zijnde ontwikkelingen van internet. Hoe ziet de internetgemeenschap er over enkele jaren uit, welke toepassingen kunnen we verwachten, hoe kunnen we gebruikmaken van het web en hoe ondersteunt het de evolutie van menselijke kennis. Meer informatie over dit congres volgt spoedig.

Contact: Karen Weber

(c) Deze nieuwsbrief is een uitgave van de vereniging Internet Society Nederland voor haar leden en geinteresseerden. Het verder verspreiden van deze nieuwsbrief is toegestaan. Aan deze nieuwsbrief kunnen geen rechten worden ontleend. De in deze nieuwsbrief opgenomen verwijzingen naar kortingen en voordelen zijn alleen van toepassing voor geregistreerde leden van de Internet Society Nederland. Medewerkers van participanten van de Internet Society Nederland kunnen zich via isoc.nl gratis laten registeren als lid, mits het aantal slots van deze participant toereikend is. Voor personen die niet aan een participant zijn verbonden kost het lidmaatschap 100 EURO/jaar.