Politieberichten district Heerlen

Datum nieuwsfeit: 28-11-2001
Bron: Politie Limburg-Zuid

Korps: Limburg-Zuid, plaats: Maastricht 28-11-2001 Politieberichten district Heerlen (RKey; 13.30 u) Woensdag, 28 november 2001

District Heerlen

Heerlen; snelheidscontroles
De politie heeft afgelopen dinsdag op diverse locaties in Heerlen (Heesbergstraat, Peter Schunckstraat en op de Kerkraderweg) radarsnelheidscontroles gehouden. Totaal werden daarbij 1.939 voertuigbestuurders gecontroleerd. Daarvan hebben totaal 134 voertuigbestuurders de terplaatse geldende maximumsnelheid overtreden. Die krijgen de bekeuring allemaal thuisgestuurd. De hoogst gemeten snelheid bedroeg 71 km p/u.

Heerlen; brandjes
Afgelopen dinsdagavond kregen politie en brandweer meldingen van een brand aan de Wijngaardsweg en aan het Plataanplein in Heerlen. Omstreeks 22.30 uur ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen