Inschrijving op gewone aandelen Stern Groep wordt verlengd

Datum nieuwsfeit: 28-11-2001

28 november 2001, Amsterdam

Inschrijving op gewone aandelen Stern Groep wordt verlengd Amsterdam, 28 november 2001. Stern Groep en Fortis Bank maken bekend dat de inschrijving op 850.000 gewone aandelen Stern Groep zal worden verlengd. Particuliere en institutionele beleggers kunnen tot uiterlijk maandag 3 december 2001, 15.00 uur (Amsterdamse tijd), inschrijven.

Betaling en levering van de toegewezen gewone aandelen Stern Groep dienen te geschieden drie beursdagen na toewijzing, naar verwachting op vrijdag 7 december 2001 (betalingsdatum), ten kantore van inschrijving.

Naar verwachting zullen de gewone aandelen Stern Groep, onvoorziene omstandigheden voorbehouden, één dag na sluiting van de inschrijving, naar verwachting op dinsdag 4 december 2001, tot de notering worden toegelaten.

Voor nadere informatie:
Stern Groep N.V.