Cerberian introduceert Cerberian Internet Manager

Datum nieuwsfeit: 29-11-2001
Bron: Ingezonden persbericht

Cerberian s Internet Manager voorkomt misbruik internet door werknemers Outsourcing-model biedt maximale veiligheid tegen minimale investeringen

Salt Lake City/Utrecht, 29 november 2001 Om het bedrijfsleven een oplossing te bieden voor de groeiende problematiek van ongeoorloofd internetgebruik door werknemers, introduceert het Amerikaanse bedrijf Cerberian een nieuw type dienstverlening: Cerberian s Internet Manager.

Cerberian s toepassing voor Internet Access Management is de enige webgebaseerde oplossing die het bedrijven mogelijk maakt om centraal en op afstand de on-line activiteiten van hun werknemers bij te houden. Het bedrijf voorziet in gecentraliseerd beheer met gebruik van uiterst moderne filter- en blokkeringstechnologie. Het kan ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen