Mazza Groep sluit sponsorcontract met Christijan Albers

Datum nieuwsfeit: 29-11-2001
Bron: Ingezonden persbericht

Mazza Groep sluit sponsorcontract met Christijan Albers

Utrecht, 29 november 2001. Christijan Albers en Mazza Groep ondertekenen vandaag tijdens de persconferentie om 14:00 uur op de Speed en Design Beurs het sponsorcontract. Mazza Groep is de eerste grote sponsor van Christijan Albers uit het Nederlandse bedrijfsleven.

Mazza Groep bestaat uit vier bedrijven die samen een totaal concept bieden voor personen, organisaties en bedrijven met wensen of doelen op het gebied van Arbeidsmarkt en Sociale Zekerheid. De groep opdrachtgevers van Mazza is gevarieerd, zoals werkloos werkzoekenden, overheden, het MKB en brancheorganisaties.

De keuze van Mazza om ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen