Europees onderzoek naar callcenters

Datum nieuwsfeit: 29-11-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Europees onderzoek naar callcenters brengt opvallende verschillen in klantenzorg tussen landen aan het licht

Sterkere focus op efficiëntie dan op effectiviteit duidt op behoefte aan meer persoonlijke aanpak en hogere werknemerstevredenheid in één van Europa's meest dynamische groeisectoren

Amsterdam, 29 november 2001 - DataDistilleries, marktleider op het gebied van voorspellende, realtime analytische oplossingen, heeft de resultaten gepubliceerd van een pan-Europese onderzoeksstudie. Dit onderzoek laat opmerkelijke verschillen zien tussen Europese landen wat betreft het niveau van de klantenzorg van callcenters en de investeringen in technologie. De studie werd onlangs in opdracht van DataDistilleries uitgevoerd door het ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen