Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

@breakaway wint ID Award

Datum nieuwsfeit: 29-11-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten
Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

@breakaway wint ID Award

Amsterdam, 28 november 2001 ? Online mediabureau @breakaway heeft op de vakbeurs Media & Markets in Amsterdam de ID Award 2001 in de wacht gesleept voor de campagne van website lastminute.com. De ID Award, die dit jaar voor het eerst is toegekend, is bestemd voor het bureau dat de meest creatieve, innovatieve en inspirerende online mediacampagne heeft uitgevoerd. Aan de prijs is een reis verbonden voor twee personen naar het 49e International Advertising Festival in Cannes.

@breakaway, onderdeel van communicatiegroep Emporium B.V., won de prijs voor lastminute.com, ...
Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie