Unified Communications-oplossingen ook voor Novell GroupWise

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Persbericht

Unified Communications-oplossingen van TOPCALL nu ook beschikbaar voor Novell GroupWise

Zaltbommel, 29 november 2001 - - TOPCALL International AG biedt de volledige functionaliteit van haar Unified Communications-oplossingen aan voor Novell GroupWise. Gebruikers van GroupWise-clients en Novell Directory Services (NDS) beschikken met de nieuwe productreeks over een toonaangevend business-to-business communicatieplatform. De oplossing is gebaseerd op TOPCALL's Communication Server ONE en biedt alle denkbare interfaces voor communicatiediensten zoals CTI, internet mail, voicemail, WAP, SMS en fax en voor alle zakelijke applicaties zoals IVR en e-commerce, via verschillende systemen en voor alle bedrijfsafdelingen.

"Door ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen