Aannemersbedrijf Haafkes schenkt NCFS bijna 20.000 gulden

Nederlandse Cystic Fibrosis Stichting

Aannemersbedrijf Haafkes schenkt NCFS bijna 20.000 gulden

10-12-2001
Op 29 november jl. werd het 75-jarig bestaan van het Aannemersbedrijf W.J. Haafkes en Zonen B.V. (www.haafkes.nl) gevierd met een feest voor familie en relaties. Daarvoor werd de grote werkplaats omgetoverd in een blits Timmertheater. Onder het motto 'Respect voor het verleden, enthousiast over de toekomst!' trakteerden de directeuren Fons en Lucas Haafkes de ruim 400 gasten op een gevarieerd programma van sprekers, presentaties en live-muziek. Het nodige ging natuurlijk vergezeld van een flinke borrel en een lekkere hap eten.

Omdat Cystic Fibrosis in de familie Haafkes geen onbekende ziekte is, was de gasten gevraagd hun eventuele felicitaties te vertalen in een bijdrage voor de NCFS. Hoewel op het moment van overhandiging van de cheque nog lang niet alle giften binnen waren, werd het totaalbedrag door Haafkes zelf naar boven afgerond op fl.19.350,- Het bedrag werd door de NCFS zeer dankbaar in ontvangst genomen.

Lucas Haafkes, Jan v.d. Heijden (NCFS) Stefan Haafkes, Fons Haafkes

© NCFS, Dr. A. Schweitzerweg 3, 3744 MG Baarn telefoon 035 - 64 79 257, fax 035 - 64 79 489, e-mail (info@ncfs.nl)

Geregistreerd bij het Centraal Bureau Fondsenwerving