Consortium voor kilometerheffing en mobiliteits-diensten

Datum nieuwsfeit: 30-11-2001
Bron: Ingezonden persbericht
KPN NV

KPN Mobile, Siemens Nederland, PON en CMG richten consortium op voor Kilometerheffing en mobiliteits-diensten. 30 november 2001
Nummer
076p

KPN Mobile, Siemens Nederland, PON en CMG richten vandaag een consortium op voor Kilometerheffing en mobiliteitsdiensten. Kilometerheffing is een project van het Ministerie van Verkeer & Waterstaat dat op termijn de motorrijtuigenbelasting gaat vervangen, zodat niet langer het bezit maar het feitelijk gebruik van de auto wordt belast. Het consortium gaat aantonen hoe Kilometerheffing technisch en praktisch gerealiseerd kan worden. Binnenkort zal het consortium met de overheid in contact treden over een serie proefnemingen.

Het ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen