Fortis Lux Finance S.A. plaatst reverse convertibles

Bron: Euronext Brussels

Euronext Brussels

Euronext deelt mee - 30/11/2001

« Reverse convertible » (Schuldinstrumenten) uitgegeven door « Fortis Lux Finance S.A. » - Informatie Substitutie van de emittent.

De vennootschap naar Luxemburgs recht « Fortis Luxembourg Finance S.A. » , voorheen Genfinance Luxembourg S.A., (een 100% dochtervennootschap van de Belgische N.V. « Fortis Bank » ) zal vanaf 30-11-2001 de vennootschap naar Luxemburgs recht « Fortis Lux Finance S.A. » (een 100% dochtervennootschap van de Belgische N.V. « Fortis ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen