Marry Visser-van Doorn vz. Curatorium Steenkampinstituut

Bron: CDA

Marry Visser-van Doorn voorzitter Curatorium Steenkampinstituut

30 november 2001

Marry Visser-Van Doorn is de nieuwe voorzitter van het Curatorium van het Steenkampinstituut (het Scholingsinstituut van het CDA). Visser-Van Doorn (61) is momenteel Tweede Kamerlid. Zij is woordvoerder Cultuur, Emancipatie en Vrijwilligerwerk.
Zij is tevens voorzitter van de Landelijke Vereniging van Wereldwinkels.

In het verleden was zij onder meer voorzitter van de Nederlandse Bond van Plattelandsvrouwen, vice-voorzitter van het Platform voor Duurzame Ontwikkeling, en bestuurslid van de NOVIB, de Nationale Commissie voor Duurzame Ontwikkeling (NCDO) en de Stichting Max Havelaar. Ook was zij voorzitter van de werkgroep Vrouwen in Actie (VIA) en lid van de Commissie-Dagindeling.

Binnen het CDA bekleedde zij diverse functies. Zo was zij onder meer in '96-'97 voorzitter van het CDA-Vrouwenberaad en adviserend lid van het Dagelijks Bestuur.

Visser-Van Doorn volgt als voorzitter Hans Borstlap op. Gisteren zat zij de eerste vergadering van het Curatorium voor.

Voor meer informatie: CDA-Partijvoorlichting, Marcel Meijer, 070-3424842/06-53225950