Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Presentatie resultaten Nationale Contact Center Benchmark

Datum nieuwsfeit: 30-11-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten
Ingezonden persbericht


Persuitnodiging

Presentatie resultaten Nationale Contact Center Benchmark

Tijdens Aspect / Gartner Euroseminar 30 november a.s

Geachte redactie,

Het gemiddelde bedrijf verliest 15 tot 35% van zijn bestaande klanten als gevolg van slechte verkoop en service. Het aantrekken van nieuwe klanten kost 6 tot 10 keer zoveel als het behouden van bestaande klanten. Klanttevredenheid alleen is niet voldoende, klanten moeten loyaal zijn aan uw bedrijf. Hoe dit bereikt kan worden wordt u gepresenteerd door specialisten op het gebied van CRM en contact centers tijdens het 2e Aspect/Gartner seminar.

De onderwerpen die onder ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie