Politieberichten Eindhoven e.o.

Politiebericht Eindhoven e.o. 30-11-2001
2ePersberichtvrijdag30november2001

Politieberichten

Eindhoven: Man na vernieling en bedreiging aangehouden In het gebouw van de Sociale Dienst aan de Deken van Somerenstraat is vrijdag om 10.15 uur een 30-jarige Eindhovenaar aangehouden. De man bedreigde een medewerker van de dienst en vernielde een ruit van een spreekkamer.

Eindhoven: Auto gestolen
Vanaf de Keizersgracht is vrijdag tussen 10.00 en 10.45 uur een rode Opel Astra met het kenteken GT-VG-38 gestolen.

Deurne: Bestelauto gestolen
In de nacht van donderdag op vrijdag is vanaf de Limburgstraat een gele Mercedes Benz Sprinter met het kenteken 37-VP-GS gestolen. In de auto lag gereedschap.

Deurne: Systeemkast gestolen
Uit een kantoor van een bedrijf aan de Nastreek is in de nacht van donderdag op vrijdag een systeemkast van een computer gestolen. Men kwam binnen door een ruit te vernielen.

Someren: Aanrijding met gewonde
Vrijdagmorgen rond 10.10 uur raakte bij een aanrijding op de afrit van de A67 een 39-jarige automobilist uit Helmond gewond. Hij reed daar richting N266. Door onbekende oorzaak kon hij zijn auto niet onder controle houden en kwam tegen een lantaarnpaal tot stilstand. De man is voor onderzoek overgebracht naar het Elkerliekziekenhuis. Hij klaagde over pijn in zijn nek.

Veldhoven: Snelheidscontrole
Vrijdag tussen 9.30 en 12.15 uur is op de Bossebaan een snelheidscontrole gehouden. 1348 voertuigen zijn gecontroleerd. 175 daarvan reden sneller dan 50 km/u. Zij kregen een pro-ces-verbaal. De hoogst gemeten snelheid was 90 km/u.

Gemert: Diefstal auto
Tussen donderdagavond 20.30 en vrijdagmorgen 8.30 uur is vanaf de John F Kennedystraat een blauwe personenauto Volkswagen Golf type GTI 16V kenteken TB-63-JB gestolen.

Valkenswaard: Verkeerscontrole
Vrijdagmorgen tussen 7.30 en 9.30 uur is op De Vest een verkeerscontrole gehouden. 16 automobilisten kregen een proces-verbaal. Zij sloegen daar komende vanaf de Randweg-Zuid linksaf de Europalaan op en volgde niet de rijbaan, maar reden daarbij over de fietsoversteekplaats.

Best: Diefstal portemonnee
Vrijdagmiddag rond 14.05 uur is van een 13-jarige jongen uit Best zijn portemonnee ge-stolen. In een winkel aan de Hoofdstraat wilde hij afrekenen en bemerkte dat de portemon-nee niet meer in zijn achterbroekzak zat. In de portemonnee zat een pasje, een kaart en honderd gulden.