Nog geen uitspraak Aldizaak tot 18 december

Datum nieuwsfeit: 30-11-2001
Dienstenbond CNV

Nog geen uitspraak Aldizaak aangehouden tot 18 december

De Kantonrechter te Zwolle had het voornemen om op 20 november jongstleden uitspraak te doen in de zaak die de Dienstenbond CNV tegen Aldi heeft aangespannen over de contracten van de filiaalleiders.

Vandaag hebben wij vernomen dat de Kantonrechter heeft besloten de zaak aan te houden tot (in ieder geval) 18 december aanstaande. Nog geen uitspraak nu dus; de rechter gaat grondig te werk.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Dienstenbond CNV-bestuurder Aletta Bulsink (tel. kantoor: 055-5772640, tel. mobiel: 06 - 2047 18 88 of per email: (a.bulsink@cnvdibo.nl)) of met Rina van der Werf, voorlichter/journalist (tel. kantoor: 023-5651052, tel. mobiel: 06-2000 52 72 of per email: (r.vanderwerf@cnvdibo.nl)).

Hoofddorp, 21 november 2001