Politieberichten district Aa en Dommel

Politiebericht Boxtel 30-11-2001
Politiebericht district Aa en Dommel

AANHOUDING VOOR MISHANDELING, Olland

Donderdagavond heeft een 19-jarige man uit Sint Oedenrode aangifte gedaan van mishandeling. De man reed met een auto over de Schootsedijk in Olland. Op die weg ontstond een lichte aanrijding tussen deze auto en een achter hem rijdende auto, bestuurd door andere man uit Sint Oedenrode. Een passagier uit de laatste auto, een 20-jarige man uit Sint Oedenrode stapte uit en sloeg de 19-jarige man uit Sint Oedenrode in het gezicht. Een blauw oog en een gezwollen neus was het gevolg. De 20-jarige man kon korte tijd later worden aangehouden Tegen hem is proces-verbaal opgemaakt. Na verhoor is hij heengezonden.

TE VEEL GEDRONKEN, Wijbosch

Afgelopen nacht is een 37-jarige man uit België bekeurd. De man reed met een auto terwijl hij te veel gedronken had. Hij kreeg een rijverbod van 4 uur. De controle vond plaats op de Eerdsebaan in Wijbosch.

INBRAAK WONING, Boxtel

Afgelopen nacht is ingebroken in een woning aan de Albinonistraat in Boxtel. Rond 05.00 uur werden de bewoners van de woning wakker van gestommel in de woning. Toen de bewoonster naar beneden ging, zag ze in de woonkamer een man staan. Deze man vluchtte hierop direct via de achterdeur de woning uit. Door de man met een tas te slaan probeerde de vrouw de man nog tegen te houden. Hij wist echter te ontkomen. In de woning waren al enkele apparaten klaar gezet om mee te nemen.

TWEE GEWONDEN BIJ ONGEVAL, Berlicum

Vrijdagochtend zijn twee personen gewond geraakt bij een ongeval. Een auto bestuurd door een 24-jarige man uit Gemert reed over de N 279 onder Berlicum. Op deze weg reed hij een voor hem rijdende auto links voorbij, daarbij reed hij op de weghelft voor het tegemoet komende verkeer. Daar kwam hij in aanrijding met een hem tegemoet komende auto, bestuurd door een 39 jarige man uit Hedel. Door de aanrijding werd ook nog een daarachter rijdende auto geraakt, bestuurd door een 22-jarige man uit Sint Oedenrode. Een van de bestuurders zat bekneld in zijn auto. Door de brandweer is hij daaruit bevrijd. Zowel de 24-jarige man uit Gemert, als de 39-jarige man uit Hedel zijn met ernstig letsel overgebracht naar een ziekenhuis in `s-Hertogenbosch.

MAN GEWOND BIJ ONGEVAL, Sint Michielsgestel

Vrijdagmiddag is een 64 -jarige man uit Gemonde gewond geraakt bij een ongeval. De manwas op de rijbaan van Schijndelseweg aan het keren toen hij werd aangereden door een auto bestuurd door een 48-jarige vrouw uit Sint Michielsgestel. De man moest door de brandweer uit de auto worden bevrijd. Hij is met heupletsel overgebracht naar een ziekenhuis in `s-Hertogenbosch.