Productbijeenkomsten tulp bij FloraHolland

Bron: Bloemenveiling Holland
Bloemenveiling Holland

Productbijeenkomsten tulp bij FloraHolland

Rijnsburg - FloraHolland houdt op maandag 3 en dinsdag 4 december 2001 productbijeenkomsten voor tulpen, waarbij de afzet via FloraHolland centraal staat. Aanleiding voor de bijeenkomsten is de fusie tussen Bloemenveiling Flora en Bloemenveiling Holland, die vanaf 1 januari a.s. een feit is.

Tijdens beide bijeenkomsten worden bijzonderheden en mogelijkheden van tulpenafzet op de vier vestigingen van FloraHolland gepresenteerd. Het Bemiddelingsbureau verzorgt een presentatie van de nieuwe organisatie en licht de mogelijkheden van bemiddeling van snijbloemen toe. Verder wordt ingegaan op de aanvoerregulering van FloraHolland.

Het tweede ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen