Wijziging televisie- en radiopakket Maartensdijk

Casema

Den Haag, 3 december 2001

Wijziging televisie- en radiopakket Maartensdijk

Door de koppeling van Maartensdijk op het eigen ontvangstation van Casema, vindt er met ingang van dinsdag 4 december 2001 een aantal wijzigingen plaats in het kabeltelevisie- en radiopakket in Maartensdijk. De televisiezender Nieuwsnet9 wordt vervangen door het Casema Service Kanaal (kanaal 4+, 63,25 MHz.). De radiozenders City FM, Happy Radio, BBC Radio 3, WDR 3, Radio Nationaal, World Radio Network en Radio Noord-Holland verdwijnen per 4 december a.s. uit het radiopakket. Het standaard aantal radiozenders wordt hiermee gereduceerd van 39 naar 32 zenders.

Het Casema Service Kanaal is een combinatie van een informatie- en kleinbeeldkanaal. Naast een zenderoverzicht vindt u op dit kanaal 24 uur per dag actuele informatie over alle kabelzaken.