Crane Telecommunications beste distributor of Avaya

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

PERSBERICHT

Avaya benoemt Crane Telecommunications tot eerste 'Diamond Value-Added Distributor' in Europa

TER PUBLICATIE: 4 december 2001

NIEUWEGEIN - Avaya, een van de toonaangevende mondiale bedrijven op het gebied van oplossingen en dienstverlening voor bedrijfsnetwerken, heeft Crane Telecommunications geaccrediteerd als Diamond Value-Added Distributor. Dit is de hoogst haalbare accreditatie voor distributeurs van Avaya. Deze benoeming geeft Crane Telecommunications automatisch de hoogste status als leverancier voor potentiële en bestaande Crane-resellers in Europa. Resellers en hun klanten zijn hierdoor verzekerd van naadloze levering en 24x7-ondersteuning voor al hun spraak- en dataoplossingen van Avaya.

"Alleen ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen