Aprisma introduceert beheersuite voor grote bedrijven

Datum nieuwsfeit: 04-12-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Aprisma introduceert nieuwe generatie beheersuite voor grote bedrijven

SPECTRUM integrity biedt bewezen return-on-investment en de meest intelligente beheermogelijkheden in de markt

Zoetermeer, 4 december 2001 - Aprisma Management Technologies, leverancier van intelligente IT-managementsoftware, heeft SPECTRUM integrity geïntroduceerd, een nieuwe generatie beheeroplossingen voor grote bedrijven, die de prestaties van en intelligentie binnen service level management verder verbetert.

De introductie is onderdeel van Aprisma's Service Level Intelligence-initiatief dat zich richt op een bewezen methodologie voor beschikbaarheid van bedrijfskritische diensten, het terugdringen van de dan 970 procent*.

Met als basis de jarenlange ervaring van ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen