HitsIntoLeads op één na beste e-businessproduct op Comdex

Datum nieuwsfeit: 04-12-2001

---
HitsIntoLeads van Netmining op één na beste e-businessproduct op Comdex

---
Bedrijf kreeg eerder ook al "Quality Award" van Data News in categorie "Belgische starters" Leuven (België), 04/12/2001

Netmining, een Leuvense ontwikkelaar van software voor e-Business Intelligence, is op de Internationale ICT-beurs Comdex Fall 2001 met HitsIntoLeads tweede geworden in de categorie "Best eBusiness Product". HitsIntoLeads zet gegevens over websitebezoekers om in prospectie-informatie. Vorige maand kreeg Netmining ook al een "Quality Award" van het IT-weekblad Data News in de categorie "Belgische starters".

De jonge softwaretoepassing HitsIntoLeads eindigde op Comdex nipt tweede na een nek-aan-nek-race met ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen