Wijziging televisiepakket Gelderland Zuid

Bron: UPC N.V.
UPC N.V.

Wijziging televisiepakket Gelderland Zuid

PROGRAMMARAAD GELDERLAND ZUID WIJZIGINGEN TELEVISIEPAKKET UPC ADVIES PROGRAMMARAAD EN UPC-DISTRIBUTIEBELEID

Schiphol-Rijk, 25 september 2001 - Op 1 oktober wijzigt UPC het televisiepakket in Arnhem, Beuningen, Druten, Duiven, Westervoort, Groesbeek, Millingen aan de Rijn, Mook en Middellaar, Ubbergen, Nijmegen1 en Tiel. Het televisiepakket is tot stand gekomen door het overnemen van het advies van de programmaraad Gelderland Zuid en het UPC-distributiebeleid. UPC informeert haar klanten over de wijziging in het televisiepakket via advertenties in huis-aan-huisbladen, het UPC Infokanaal, teletekst en de website (www.upc.nl).

De samenstelling van het televisiepakket vindt jaarlijks ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen