Politieberichten district Maastricht

Datum nieuwsfeit: 04-12-2001
Bron: Politie Limburg-Zuid

Korps: Limburg-Zuid, plaats: Maastricht 4-12-2001 Politieberichten district Maastricht (HP 14.25 uur) Dinsdag 4 december 2001

Maastricht, snelheidscontrole:
Op dinsdagmorgen 4 december 2001 heeft tussen 07.50 en 09.30 uur op de Rijksweg te Maastricht een snelheidscontrole plaatsgevonden. De radarauto controleerde in het genoemde tijdsbestek de snelheid van 940 langsrijdende motorvoertuigen waarvan 123 bestuurders harder reden dan de toegestane snelheid van 50 km per uur. 28 bestuurders werden meteen staande gehouden. Zij kregen het proces-verbaal meteen uitgerekt. De andere snelheidszondaars zullen het proces-verbaal thuis gestuurd krijgen. De hoogst gemeten snelheid bedroeg 90 km per uur.

De snelheidscontrole werd ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen