LEWIS gaat samen werken met TIBCO Software

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

4 december 2001

LEWIS werkt vanaf vandaag samen met TIBCO Software (www.tibco.com) in de Benelux. TIBCO is een toonaangevende leverancier van totale business integratieoplossingen die bedrijven van infrastructuursoftware voorziet, waarmee ze hun bedrijfssystemen naadloos en in real-time kunnen integreren.

Al 15 jaar lang is TIBCO leidinggevend in de ontwikkeling van business integratie en biedt zij een complete reeks integratieproducten. TIBCO s technologie werd in eerste instantie gebruikt om Wall Street te digitaliseren en is sindsdien door verschillende industrieën overgenomen waaronder financiële dienstverlening, telecommunicatie, e-commerce, transport en logistiek, productie en energie.

TIBCO s Total Business ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen