Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Chordiant biedt Signal Iduna allesomvattende klantenservice

Datum nieuwsfeit: 05-12-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten
Ingezonden persbericht

Chordiant biedt Signal Iduna allesomvattende klantenservice

Duitse verzekeraar baseert zijn Customer Relationship Management op Chordiant-platform

Amsterdam, 5 december 2001 - Signal Iduna, één van de grootste Duitse verzekeringsgroepen, gaat de CRM-software van Chordiant Software, Inc. (Nasdaq: CHRD) inzetten voor de optimalisatie van haar complete klantenservice. De Duitse verzekeraar verwacht met dit project zijn klantenservice verder te personaliseren, de algemene service te verbeteren en zo zakelijk succes op de lange termijn te garanderen. Signal Iduna gaat als eerste organisatie ter wereld de vernieuwende JX-architectuur (Java / XML) van Chordiant toepassen voor de ontwikkeling van een allesomvattend Customer ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie