Kenwood int. netwerk in handen van Virtual Network Operator

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

5 december 2001

Vanco biedt Kenwood een netwerkoplossing waar muziek in zit ~ Kenwood legt internationaal netwerk in handen van Virtual Network Operator ~

Kenwood Electronics Europe B.V., het Europese hoofdkantoor van de toonaangevende Japanse aanbieder van audioapparatuur, heeft Vanco gekozen voor het beheer van haar internationale netwerk. Eerder al legden andere grote Japanse bedrijven als Yakult Europe BV, Nippon Express en Yaskawa hun netwerk in handen van de wereldwijde Virtual Network Operator.

Vanco zal voor Kenwood een oplossing gaan beheren waarmee alle Europese kantoren onderling en met het Europese hoofdkantoor in ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen