MySAP Financials ondersteunt Beyond Budgeting model

Datum nieuwsfeit: 05-12-2001
Bron: Ingezonden persbericht

mySAP Financials ondersteunt Beyond Budgeting model en breidt het financieel beheer van de toeleveringsketen uit

Overname van PayNet Software zorgt voor nieuwe functionaliteit

's Hertogenbosch,5 december 2001 - SAP AG heeft vandaag een nieuwe functionaliteit aangekondigd voor strategisch ondernemingsbeheer en financieel beheer van de toeleveringsketen in mySAP Financials. Deze oplossing biedt meer mogelijkheden voor uitgebreid verwerken en interpreteren van essentiële performance- en financiële gegevens, voor een betere stroomlijning van de planningsprocessen, en een gesloten strategisch ondernemingsbeheer volgens het Beyond Budgeting model.

De nieuwe functionaliteit voor strategisch ondernemingsbeheer omvat verbeterde bedrijfsplanning en -simulatie, strategiebeheer en performancebeheer, alsmede mogelijkheden ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen