Afsluiting Jaar van de Vrijwilliger Rode Kruis Vlaanderen

Datum nieuwsfeit: 05-12-2001
Rode Kruis Vlaanderen

Afsluiting van het Internationaal Jaar van de Vrijwilliger

Prinses Astrid ontbijt met 11 rodekruisvrijwilligers & Rode Kruis stelt resultaten van onderzoek naar vrijwilligers voor

Naar aanleiding van de afsluiting van het Internationaal Jaar van de Vrijwilliger ontbeet Prinses Astrid vandaag met 11 rodekruisvrijwilligers in Club Prins Albert in Brussel. De voorzitter van het Belgische Rode Kruis praatte uitgebreid met 'haar vrijwilligers' en luisterde naar hun noden en verhalen.

Het Rode Kruis stelde ook de resultaten voor van een onderzoek dat werd uitgevoerd door L. Hustinx en Prof. Dr. F. Lammertyn van de ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen