Chemische industrie sluit milieuconvenant succesvol af

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Chemische industrie sluit milieuconvenant succesvol af

LEIDSCHENDAM, 06-12-2001 -- De Nederlandse chemische industrie is haar afspraken met de overheid nagekomen en in vele gevallen zelfs méér dan dat. Dat is te lezen in het Responsible Care-rapport 2000 van de Vereniging van de Nederlandse Chemische Industrie (VNCI). Met dit rapport over het jaar 2000 rond de chemische industrie de eerste fase van het met de overheid afgesloten milieuconvenant af. Het eerste exemplaar van het Responsible Care-rapport 2000 werd vandaag tijdens de eindejaarspersconferentie van de VNCI, door de voorzitter van de branchevereniging, dr. C.A. Linse, gepresenteerd.

In 2000 moest blijken ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen