Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Nieuwe reclamecampagne Grolsch van start

Datum nieuwsfeit: 06-12-2001
Bron: Grolsch NV
Zoek soortgelijke berichten
Grolsch NV

Nieuwe reclamecampagne Grolsch

Morgen start Grolsch met haar nieuwe reclamecampagne 'JE HEBT BIER EN JE HEBT GROLSCH'. De campagne benadrukt dat Grolsch het kwaliteitsbier van Nederland is.

Centraal in de campagne staat 'verschil maken', analoog aan de nieuwe themaregel. "Wij brengen mensen in beeld die intensief en met passie bezig zijn met hun talent. Zo slaan zij een brug naar het vakmanschap van onze brouwers" aldus Senior Brand Manager Bert Baron.

De nieuwe reclamecampagne wordt breed en intensief ondersteund in diverse media. Zo is afgelopen dinsdag begonnen met een teasercampagne op billboards en abri's ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie