FNV demonstreert in Brussel voor socialer Europa

Bron: Ingezonden persbericht

FNV

FNV demonstreert in Brussel voor socialer Europa

In december komen de Europese regeringsleiders bijeen in Brussel om een aantal belangrijke besluiten te nemen betreffende de EU. Op 13 december organiseert het Europees Verbond van Vakverenigingen (EVV) in de Europese hoofdstad een `trade union rally`, waar naar verwachting van het EVV zon 80.000 demonstranten zullen deelnemen.

Samen met vakbondscollegas uit de hele Europese Unie en de toetredende landen van Midden- en Oost-Europa, demonstreren ook FNV, CNV en MHP voor een socialer Europa. Dit onder aanvoering van onder meer Lodewijk de Waal en FNVs vice-voorzitter Kitty Roozemond.

De ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen