DMZ/Shield bescherming tegen aanvallen op applicatieniveau

Datum nieuwsfeit: 06-12-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Ubizen beschermt webservers tegen schadelijke aanvallen

DMZ/Shield biedt nog krachtiger bescherming tegen aanvallen op applicatieniveau, zoals door Nimda en Code Red

Mijdrecht, 6 december 2001 - Ubizen (Easdaq: UBIZ, Euronext: UBI), toonaangevend leverancier van Managed Security Solutions, introduceert Ubizen DMZ/Shield 3.5. Deze oplossing is speciaal ontwikkeld ter bescherming van zwakke plekken in applicaties, zoals die bijna dagelijks openbaar worden. Deze zwakke plekken kosten het internationale bedrijfsleven in 2001 bijna NLG 7,5 miljard.

Uit een rapport van Gartner blijkt dat webservers vaker bloot staan aan aanvallen, complexer zijn en minder goed beschermd worden dan de ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen