Felicitaties voor Dr. Hermus bij inauguratie

Datum nieuwsfeit: 06-12-2001
Bron: Nederlandse Vereniging voor Addison en Cushing
Nederlandse Vereniging voor Addison en Cushing

Persbericht Web Power Internet Technology Felicitaties voor Prof. Dr. Hermus bij inauguratie Alida Noordzij - 06-12-2001

Bestuur en leden van de NVACP feliciteren professor dr. A.R.M.M. Hermus met het uitspreken van zijn rede: "Endocrinologie, anderhalve eeuw na Thomas Addison".

Met het uitspreken van zijn rede op 6 december 2001 aanvaarde hij zijn ambt als hoogleraar Inwendige Geneeskunde, in het bijzonder Endocriene Ziekten in het Universitair Medisch Centrum St. Radboud In Nijmegen. Prof. Hermus is sinds vele jaren een gewaardeerd adviseur van de Nederlandse Vereniging voor Addison en Cushing Patiënten (NVACP) ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen