J.A. van Kemenade President Commissaris Ahold Nederland

Bron: Koninklijke Ahold
Koninklijke Ahold

Benoeming

Ahold maakt bekend dat de heer Dr. J.A. van Kemenade met ingang van 1 december 2001 is benoemd tot President Commissaris van Ahold Nederland B.V.

Tijdens de aandeelhoudersvergadering van Koninklijke Ahold N.V. in mei jl. hebben aandeelhouders ingestemd met een voorstel tot statutenwijziging waardoor het zogenaamde structuurregime bij Ahold werd afgeschaft. In plaats daarvan is het zogenaamde verlichte structuurregime nu van toepassing op Ahold Nederland B.V. Tot Ahold Nederland B.V. behoren de dochterondernemingen Albert Heijn, Etos, de Tuinen, Gall & Gall, Jamin en Deli XL.

De heer van Kemenade ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen